~Welcome to my BLOG~

Assalamualaikum. Hai!!! Saya "Farah Hannan bt Abdul Nasir" sebagai pemilik sah blog ini. Terima kasih diucapkan kepada sesiapa yang sudi membaca blog picisan yang tidak seberapa ini...

Tuesday 5 February 2013

...Rindu Utk BerBlog Lg!!!...


Rase mcm dh lame giler x update blog ni...rindu sgt!!!
uhuk2...(bunyi batuk) sbb ape batuk???? sbb blog ni dh berlumut, bersawang, berhabuk & whatever segala "BER" la... lame giler x update..bkn ape...byk sgt halangan..(Bz katenye)...
Now i'm free 

Lots of story want To share with All of U...

Salam pn x bg..apedahhhhhhhhh...
Assalamualaikum...Salam perpaduan & Alooohaa sume....^_^

New Entry New Story...

After habis study & tamatnye ak sem 6 kt UUM Last year, 
Pd bln 7 aku ke Sarawak selama 2 weeks utk PENGTAULIAHAN SUKARELAWAN SISWA SISWI POLIS...
After balik dr Sarawak pulak aku kene attend Praktikal selama 4 month
 di Jabatan Imigresen Ipoh, Malaysia Negeri Perak. 
Dlm masa yg sama semasa praktikal aku bertungkus lumus 
menyiapkan report A.K.A Mini research aku 
&
 tlh berjaya menghantar semua tugasan tersebut dgn jayanya kpd Lecturer aku yg sgt STRAIGHT orgnye but BAIK sbnrnye...hihi 
OK...back to NOW....(td saje flash back balik sbb almaklumlah...dh lame x update Blog la katekan) ...
Aku sdg menjalankan tugas yg amat berat iaitu menanam Anggur di rmh...hahahahahaha...

tolong ummi aku jd 
BABY SITTER..^_^

Ok lah...otak pn dh lenguh mmikirkn ayat, smpai cni jela buat mase ni..nnt aku flash back lg MEMORI BITTERSWEET aku selama 7 bulan aku x update Blog aku ni k...Bye2...Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment