~Welcome to my BLOG~

Assalamualaikum. Hai!!! Saya "Farah Hannan bt Abdul Nasir" sebagai pemilik sah blog ini. Terima kasih diucapkan kepada sesiapa yang sudi membaca blog picisan yang tidak seberapa ini...

Friday 15 June 2012

...Memori Tercipta di Universiti Utara Malaysia...

Genap sudah 3 tahun aku study...
Tinggal beberapa hari jerk lagi aku di UUM...
maybe tak sampai sehari kot...
Then, semua orang akan berpecah.....
Latihan Ilmiah di tempat masing-masing.....
Kalau umur panjang, rezeki ada, insyaallah, berkonvolah kita tahun 2013 nanti....
tetiba rasa sayu & sedih giler....
Setiap pertemuan pasti ada perpisahan....
harap perkenalan ini, akan kekal hingga ke akhir hayat....

AKAN SELALU MERINDUI:

~Bib~
(ROOMATE)
~Atilia~  
~Suraya~
~Indah~
~Sabariah~
~Adila~
~Nadia~
~Reenda~
~Yaya~
&

Semua shbt yang aku kenali di UUM ni...
tidak kira kawan atau lawan...
Korang mencorakkan hidup aku disini.....

Lagu ni khas ditujukan utuk korang sume.
JOM NYANYI SAME2...


MEMORI TERCIPTA

Bergetar jiwa dipersada bercahaya
Pertemuan harapan pertama kalinya
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Sukar dipercaya pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa

Mengalun suara sesuri bisikan hati
Seiringan mencari haluan berseni
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Tiada pun terduga pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa

Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Kuingati buat selama-lamanya

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa

Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama (3x)
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa








Gratisan Musik

2 comments:

  1. sedih....aku doa kau berjaya...kenangan duduk sesama aku tak akan lupa...terima kasih sebb selalu teman pg tandas malam2(lau ko x teman aku mst kencing kat tilam dah)....bg aku mkn cth kek moist coklat yang enak gitu....selalu beli kan makanan yag aku kirim lau ko turun date....terima kasih gak beli kan sepit bju aku yang singgit tu ( murah gila)bagi aku pusing jelajah cari makanan kat U guna kuda biru yang nama AGM tu, kadng2 tlg angkatkan baju aku....apa lagi ekkkkkk byk sgt sampai aku x mmpu nak ingat(haaa bukan sbb ingatan aku lemah okey)....*eh mcm karangan pulak

    ReplyDelete
  2. anything 4 u my best rum8 in the world!!! love u & miss u so much!!!muah2X

    ReplyDelete