~Welcome to my BLOG~

Assalamualaikum. Hai!!! Saya "Farah Hannan bt Abdul Nasir" sebagai pemilik sah blog ini. Terima kasih diucapkan kepada sesiapa yang sudi membaca blog picisan yang tidak seberapa ini...

Wednesday 21 March 2012

...Sajak buat Kekasih...


Pernah ketika dulu...
Kamu hadir, memecahkan sepi malamku...
Pernah ketika dulu...
Kamu hadir, menemani di saat aku bergelut menembusi kabus malamku...
Pernah ketika dulu...
Kamu singgah sebentar di hatiku...

Tapi, maafkan aku wahai sayang...
Antara aku dan kamu, cukuplah sampai di sini...
Aku tahu, kamu lelaki hebat...
Aku tahu, kamu lelaki tegar...
Aku tahu, kamu lelaki baik...
Lupakan aku...
Pergi dariku...
Kerana,
Hati ini tak mampu untuk kamu...

Kini, aku sedar...
Aku tidak bisa hidup tanpa kamu...
Aku perlu kamu...
Aku cinta kamu...
Tersenyum...suka...sayang...kasih....rindu...?
Ya! Kamu wahai kekasih...
Kamu yang terukir di hatiku kini...
Kamu yang tercipta untukku kini...
Saat kamu pergi...
Saat itulah aku benar-benar derita...
Saat kamu hadir kembali...
Saat itulah aku kembali ceria...

Terima kasih cinta...
Untuk segalanya..
Kamu berikan lagi kesempatan itu buat aku...
Aku berjanji...
Tak akan terulang lagi...
Semua kesalahanku yang pernah menyakitimu... 
Terima kasih kerana mencintaiku setulusnya...












1 comment: